نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

حردانی بی رقیب درجناح راست استقلال| صالح به ترکیب تیم ملی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۱۷۸۶۳
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
حردانی بی رقیب درجناح راست استقلال| صالح به ترکیب تیم ملی می‌رسد؟
با خروج وریاغفوری از استقلال، صالح حردانی تبدیل به تنها گزینه ساپینتو در جناح راست شده است. این فرصت در ماه‌های منتهی به جام جهانی فوتبال برای حردانی بسیار طلایی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدایی وریا غفوری از استقلال جناح راست را دربست در اختیار صالح حردانی قرار خواهد داد؛ بازیکنی که فصل پیش گاه پشت خط وریا قرار می‌گرفت، اما این فصل می‌تواند با فراغ بال در این سو به میدان برود و جناح تخصصی را عرصه تاخت و تاز خودش کند.
حردانی در شرایطی پیش از شروع فصل به تک گزینه ساپینتو برای بازی در پست دفاع و حتی هافبک راست تبدیل شده که در ماه‌های منتهی به حضور تیم ملی در جام جهانی فوتبال تعدد بازی در ترکیب استقلال شانس او برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی را نیز فزونی خواهد بخشید. گرچه صادق محرمی هم در این پست گزینه است، اما حضور مداوم در ترکیب استقلال و درخشش در این پست اقبال حردانی را فزونی خواهد بخشید و چه بسا این بازیکن ریزنقش و خوش تکنیک بتواند بسرعت نظر مثبت مربیان تیم ملی را به سوی خود جلب کرده و در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی فوتبال به میدان برود.
حردانی برای رسیدن به این مهم باید در ترکیب استقلال نمایش بی‌نقصی از خود به جا بگذارد. درست مانند هفته‌های پایانی فصل پیش که بدل به مرد اول تیمش در این جناح شده بود. حردانی به حدی در روز‌های پایانی منتهی به قهرمانی استقلال درخشید که تصویر ماندگاری از قلم دوش شدن او توسط فرهاد مجیدی در قاب خاطرات حک شد تا مشخص شود سرمربی سابق استقلال نیز عمق اثرگذاری سعادت را درک کرده است.
آمادگی حردانی در شروع تمرینات دوباره استقلال، اما به گونه‌ای بوده که تحسین ساپینتو را هم به‌دنبال داشته و بعید است سرمربی استقلال جز حردانی اولویت را برای بازی در جناح راست به گزینه دیگری بدهد. بدون شک ساپینتو نیز که حردانی را در میان آماده‌ترین نفرات خود قرار داده، حساب ویژه‌ای روی صالح باز می‌کند تا این بازیکن در پست تخصصی خود به مهره‌ای کلیدی تبدیل شود.
البته مرد پرتغالی برای این پست نیم‌نگاهی هم به یامگا دارد، اما بعید است به واسطه سوابق گلزنی که از این بازیکن به جا مانده، ساپینتو از یامگا در پستی بازی بگیرد که احتمال گلزنی‌اش کاهش خواهد یافت و به نظر می‌رسد صالح (سعادت) حردانی گزینه نهایی او برای بازی در سیستم دفاع چهارنفره باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->